Przekazywanie nowych informacji z życia firmy jej obecnym klientom jest ważne i strona internetowa nadaje się do tego celu doskonale. Taki klient zna już adres strony i może w każdej chwili ją odwiedzić w poszukiwaniu interesujących go informacji.
Rzeczą jednak istotną dla prawie każdej firmy jest pozyskiwanie nowych klientów. W jaki sposób skłonić takiego nowego klienta, poszukującego danego produktu lub usługi na wejście na stronę Twojej firmy zajmującej się taką działalnością? Odpowiedź na to pytanie dają - marketing i reklama internetowa.
Wykonujemy wiele działań mających wpływ na skierowanie potencjalnego klienta na stronę Twojej firmy. Od podstawowych, tj. optymalizacja strony pod kątem SEO, poprzez kampanie reklamowe Google AdWords, kampanie w mediach społecznościowych, aż po pozycjonowanie strony.
Głównym, źródłem wyszukiwań produktów i usług jest wyszukiwarka Google, dlatego najważniejsze z naszych działań skupione są właśnie na tej wyszukiwarce. Jako członek programu partnerskiego Google uczestniczymy w szkoleniach i śledzimy wytyczne i sugestie opracowywane przez specjalistów Google'a, aby jak najlepiej dostosowywać opracowywane strony do tych wymagań. Przekłada się to na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a finalnie na zwiększoną liczbę odwiedzin Państwa strony.
Zwiększenie liczby odwiedzin nie jest jednak celem samym w sobie. Głównym celem wszystkich działań jest jak uzyskanie jak najlepszego współczynnika ROI, czyli uzyskania założonego celu finalnego – sprzedaży, złożenia zamówienia, kontaktu telefonicznego.
Comarch udostępnił nową, liczącą 149 nowych funkcjonalności, najpopularniejszą w swojej ofercie wersję systemu Comarch ERP Optima.
Czytaj więcejFast IT to nowa koncepcja Cisco, która ma ułatwić klientom i partnerom firmy uproszczenie ich systemów IT
Czytaj więcej